Hírek
2011. Július 25. 14:27, hétfő |
Belföld
Forrás: OrientPress
Milliókba kerül a nem fogadott hívás a cégeknek
Százmilliós nagyságrendű az az összeg, melyet a magyarországi vállalkozások évente elbuknak csupán amiatt, hogy az érdeklődők nem érik el őket telefonon.
Különösen a szállodaiparra jellemző, hogy sokáig váratják a hívó felet. A Magyar Telekom és a Medián Közvélemény- és Piackutató Intézet közös tanulmányából kiderült, az érdeklődők 30 százaléka csalódottan, a számára szükséges információk megismerése nélkül teszi le a telefont egy-egy cég tárcsázása után.
A kutatás szerint a legáltalánosabb probléma, hogy a bejövő hívásokat senki nem fogadja, így azok megfelelő technológiai felszereltség hiányában egyszerűen elvesznek anélkül, hogy azokról — az ügyfelet leszámítva — bárki is tudna. A vizsgált vállalkozások közül a szállodák teszik leginkább próbára a potenciális vendégeik türelmét: az érdeklődőknek átlagosan 22 másodpercet kell várniuk a vonal túlsó végén. Ez sok esetben olyan hosszú időnek bizonyul, hogy a hívók nagy része nem hajlandó kivárni, inkább más szálláshely után néz-minderről a Békés Megyei Hírlap számolt be.
OrientPress Hírügynökség
Ezek érdekelhetnek még
2025. Október 30. 07:34, csütörtök | Belföld
Miniszteri biztos: országszerte folyik a vasútállomások felújítása
2025. Október 30. 07:29, csütörtök | Belföld
Orbán Viktor: megindítjuk a háborúellenes országjárást
Megindítjuk a háborúellenes országjárást - erről posztolt Orbán Viktor miniszterelnök szerdán a Facebook-oldalán.
2025. Október 29. 07:33, szerda | Belföld
Ukrajnaellenes szövetséget hozna létre Szlovákia, Csehország és Magyarország
Magyarország meg akarja erősíteni politikai szövetségeit Brüsszelben, és azon dolgozik, hogy Csehországgal és Szlovákiával összefogva szövetséget hozzon létre az Európai Unióban, hogy megállítsa Brüsszel ukránpolitikáját